Το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά στη Μαθητική Εβδομάδα Δράσης της ActionAid, μια πρωτοβουλία που εμπνέει τους μαθητές να γίνουν ενεργοί πολίτες και να διεκδικούν έναν δίκαιο κόσμο για όλους.
Οι μαθητές και μαθήτριες των τάξεων Α’, Β’, Δ’ και Ε’ ανέλαβαν δράση με δημιουργικότητα, φαντασία και ενσυναίσθηση. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συζητήσεις και ομαδικές εργασίες, τα παιδιά ενημερώθηκαν για σημαντικά κοινωνικά ζητήματα και ανέπτυξαν τη συνεργατικότητα και την κριτική τους σκέψη. Η συμμετοχή τους κορυφώθηκε με την αποστολή των δημιουργιών τους στην πλατφόρμα της ActionAid, συμβάλλοντας σε μια πανελλαδική φωνή που διεκδικεί έναν κόσμο χωρίς ανισότητες.
Είμαστε περήφανοι για τη συμμετοχή και την ευαισθησία των μαθητών μας! Η αλλαγή ξεκινά από το σχολείο μας!
Μάθετε για τη δράση εδώ
Δείτε τη συμμετοχή μας εδώ








