Δραστηριότητες 2020-21

Δραστηριότητες ενδυνάμωσης της ομάδας με την ψυχολόγο κ. Λαζαρίδου Μαργαρίτα. Σχολ. έτος 2020-21

Ψυχοεκπαιδευτικά παραμύθια για παιδιά για την διαχείριση, αντιμετώπιση της πανδημίας του Κορονοϊού.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄και Β΄ τάξης εικονογραφούν το παραμύθι “Ιολίνα και Κορονάκος μια αγαπημένη οικογένεια”

Ιολίνα και Κορονάκος

Image

Image
Τίτλος: Η έκπληξη, η γιαγιά και η ζαβολιά”.
Ψυχοεκπαιδευτικά παραμύθια για την αντιμετώπιση και διαχείριση της πανδημίας του Κορονοϊου.
Ψυχοκοινωνική εκπαίδευση, ενίσχυση και ενδυνάμωση των παιδιών.

Δραστηριότητες για τη Σχολική Βία και τον εκφοβισμό. Σχολ έτος 2020-21

Image

Image

Image
“Η Μόνα σε καινούργιο σχολείο”
Ένα παραμύθι για τη βία στο σχολείο, για την διαφορετικότητα και για τη φιλία.
Α τάξη

Κατασκευή Μάσκας στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής σχολ. έτος 2020-21

Η commedia del arte είναι ένα πολύ ιδιαίτερο είδος κωμωδίας που αναπτύχθηκε στην Ιταλία τον 16 αιώνα,και αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο της Ιστορίας Θεάτρου. Η Ιταλική Αναγέννηση μας κληρονόμησε μια ανεπανάληπτη θεατρική μορφή που βασίζεται στον αυτοσχεδιασμό χωρίς να υπάρχει γραπτό κείμενο. Κάθε μέλος της commedia del arte είχε το δικό του ρόλο (μάσκα).Η γνωριμία των μαθητών με την Αναγέννηση και την commedia del arte είχε ως συνέχεια την κατασκευή μάσκας απο γυψόγαζα, την δημιουργική διαδικασία και ολοκλήρωση των έργων από τα παιδιά της Γ και Δ Δημοτικού. Για τους μικρούς μαθητές μας κατασκευάστηκαν μάσκες από τους ήρωες του Disney .Α και Β τάξεις.

Παπαγαβριήλ Κυριακή.

Μάσκες που έφτιαξαν μαθητές / μαθήτριες της Δ΄τάξης στη Θεατρική Αγωγή

Μάσκες Δ΄ τάξης

Έχουν κοπεί οι εσοχές των ματιών και ετοιμαζόμαστε να τη διακοσμήσουμε.
Οι μάσκες έχουν φτιαχτεί και είναι έτοιμες για διακόσμηση.
Κατασκευή μάσκας.

Θεατρική Αγωγή Α΄ και Β΄τάξη

Το Εκπαιδευτικό Δράμα (Drama in Education) είναι μια μορφή θεατρικής τέχνης με καθαρά παιδαγωγικό χαρακτήρα. Το Δράμα χρησιμοποιεί τα βασικά στοιχεία του θεάτρου, όμως σε μεγάλο βαθμό στηρίζεται στον αυτοσχεδιασμό.Τα παιδιά άλλοτε λειτουργούν ως ηθοποιοί (μπαίνουν σε παιχνίδια ρόλων) και άλλοτε ως θεατές. Ο μαθησιακος στόχος του Δράματος προσκαλεί το μαθητή μέσα από τις κατασκευές και τα παιχνίδια να αντιμετωπίσει υποδυόμενο διάφορους ρόλους, διλήμματα, να πάρει αποφάσεις, να ξεπεράσει το φόβο, να αναπτύξει τα εκφραστικά μέσα, τη φαντασία, τη δημιουργική έκφραση και κατανόηση του εαυτού αλλά και του κόσμου.

Θέμα Δραστηριότητας: Ο φόβος για το άγνωστο και πώς τον αντιμετωπίζω. Ερώτημα: Με ποιους τρόπους μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τους φόβους μας; Πηγή/ Ερέθισμα: Το παραμύθι Μπλε φόβος του Τζο Χέστλαντ σε διασκευή με πιγκουίνους. Προκείμενο: Οι φίλοι μας οι πιγκουίνοι ζουν ήσυχα στην Ανταρκτική δίπλα σε ένα μεγάλο παγόβουνο. Την ημέρα που ετοιμάζονται για τη γιορτή του ψαριού είδαν από το βουνό να ανεβαίνει μαύρος καπνός και φοβήθηκαν πολύ. Τι θα μπορούσε να κρύβεται στο βουνό; Ξαφνικά ακούστηκε μια φωνή “βοήθεια “.Κάποιος κινδυνεύει. Θα μπορέσουν οι πιγκουίνοι να βρουν το θάρρος να πάνε να βοηθήσουν;

Ρόλος για τα παιδιά: πιγκουίνοι. Η γιορτή του ψαριού/αυτοσχεδιασμός/αναπαράσταση της γιορτής από τους μικρούς πιγκοίνους/παιδιά.

Παπαγαβριήλ Κυριακή

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας “Δοντάκια” Α΄τάξη

Ομοιώματα δοντιών με πλαστελίνες
Ομοιώματα δοντιών με πλαστελίνες
Για δόντια γερά όχι γλυκά!
Τα δοντάκια λένε τις δικές τους ιστορίες

6 Μαρτίου: Πανελλήνια ημέρα για τη σχολική βία

Καλωσορίζουμε την Άνοιξη!