Οι μαθητές μας φύτεψαν σήμερα, Παρασκευή 11 Απριλίου 2025, λαχανικά στο θερμοκήπιο του σχολείου! Με ενθουσιασμό και προσοχή, φύτεψαν ντομάτες, αγγούρια και άλλα λαχανικά, μαθαίνοντας πώς να φροντίζουν το περιβάλλον και τα φυτά.
Ανυπομονούμε να δούμε και φέτος τα αποτελέσματα!








Καλή νέα σοδειά!