3ο Κύκλος Καλών Πρακτικών

Με χαρά συμμετείχαμε στην εκδήλωση 3ου κύκλου καλών πρακτικών ενεργού πολίτη, η οποία διοργανώθηκε από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης κ. Βουλγαρίδου Όλγα με τη συμμετοχή σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών του Δήμου Νέστου.

Το σχολείο μας παρουσίασε τη δράση «Μικροί Αγρότες: ΣυμμετECO Ανακυκλώνοντας», ένα πρόγραμμα που συνδυάζει την περιβαλλοντική εκπαίδευση με την ενίσχυση της υπευθυνότητας, της συνεργασίας και της βιώσιμης δράσης των μαθητών.

3ο Κύκλος Καλών Πρακτικών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *