Με χαρά συμμετείχαμε στην εκδήλωση 3ου κύκλου καλών πρακτικών ενεργού πολίτη, η οποία διοργανώθηκε από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης κ. Βουλγαρίδου Όλγα με τη συμμετοχή σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών του Δήμου Νέστου.
Το σχολείο μας παρουσίασε τη δράση «Μικροί Αγρότες: ΣυμμετECO Ανακυκλώνοντας», ένα πρόγραμμα που συνδυάζει την περιβαλλοντική εκπαίδευση με την ενίσχυση της υπευθυνότητας, της συνεργασίας και της βιώσιμης δράσης των μαθητών.




3ο Κύκλος Καλών Πρακτικών