Με άρωμα από παλιό ελληνικό κινηματογράφο, οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων ταξίδεψαν μέσα από αγαπημένα αποσπάσματα, τραγούδια και ατάκες που άφησαν εποχή! Από τη “Λατέρνα, φτώχια και φιλότιμο” και τα “Κίτρινα γάντια” μέχρι το “Ξύλο βγήκε απ’ τον Παράδεισο”, η σκηνή ζωντάνεψε με νοσταλγία, χιούμορ και ενθουσιασμό!
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή της αποφοίτησης των παιδιών της ΣΤ’ τάξης, που αποχαιρέτησαν το Δημοτικό με λόγια, τραγούδια και αναμνήσεις που θα μείνουν για πάντα στην καρδιά τους.
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς που στήριξαν και συμμετείχαν με αγάπη και μεράκι σε αυτή την όμορφη βραδιά. Καλό καλοκαίρι σε όλους!



Γιορτή λήξης